Digital Transformation projekty

Pomůžeme vám přenést firemní procesy do online prostředí. Společně se zaměříme na oblasti vhodné pro digitalizaci s cílem optimalizovat komunikaci s partnery nebo automatizovat rutinní úkony ve firmě a také na správné využití dat.

Digitální transformace

Digitální transformaci vnímáme jako nástroj pro dosažení větší efektivity a výkonu firmy s pozitivním dopadem na spokojenost zákazníků i zaměstnanců. I pro vás vytvoříme nové řešení, které se zaměří na oblast administrativy tedy back-office, obchodu a marketingu a zákaznického servisu. Dosáhněte konkurenční výhody a inovujete svůj digitální ekosystém.

V současné době si umíme napřič takřka všemi generacemi nakoupit téměř cokoli online, obsloužit se u svého dodavatele energií, použít internetové bankovnictví nebo vyřídit rezervaci v hotelu. Takový stav trhu a návyky zákazníků doručila právě digitální transformace.

A tento již zažitý stav z B2C se v posledních letech trendově odehrává i v B2B. Příjemná zákaznická zkušenost bez překážek v podobě rychlého nákupu, okamžité zpětné vazby při reklamaci nebo přístup k manuálům na klik, či kontakt se servisním oddělením přes svůj zákaznický účet, je to, čím zákazníky udržíte a vybudujete s nimi dlouhodobý vztah.

Přínosy

  • Eliminace rutinních procesů, ušetření času i nákladů
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků, zlepšení komunikace se zákazníky
  • Automatizace administrativy, obchodu a marketingu
  • Funkční řešení postavené na nejmodernějších technologiích
  • Komplexní digitální ekosystém, propojující e-commerece, ERP a další systémy
  • Efektivní správa produktových dat

Co vám přinese digitální transformace?

Náš přístup k digitální transformaci je postaven na propojení dílčích součástí s cílem zvýšit prodeje, urychlit administrativu a využít automatizaci. V našich projektech pro vás kombinujeme více služeb v jeden komplexní digitální ekosystém a mnohdy integrovaný s dalšími podnikovými aplikacemi jako ERP nebo CRM.

Posílíme e-commerce i multikanálový prodej i pro vaši firmu. Propojíme do jednoho funkčního řešení B2C i B2B e-shop nebo portál. Vaši B2C zákazníci tak budou moci pohodlně dohledat více informací, odborných rad nebo vyhledat konkrétní prodejce ve svém místě bydliště. B2B nároční zákazníci získají přehledný přístup k objednávkám podle příslušné cenové hladiny, práci s účetními doklady, reklamacemi nebo změnou firemních údajů. Samozřejmostí je využití automatizace a umělé inteligence, která pracuje ve váš prospěch s cílem poskytnou personalizované informace vašim zákazníkům.

Do digitalizačního projektu podle nás jednoznačně patří i efektivní správa produktových dat v interním týmu. Proto využíváme i vlastní řešení PIM, které centralizuje na jedno místo veškerá produktová data.

A problémem není ani doplnění intranetového řešení, které bude sloužit jako sdílené pracovní prostředí pro management firmy a zobrazí důležitá data agregovaná z dalších informačních systémů, přehledně na jednom místě.

Možnosti jsou neomezené, my vám poradíme, jak s promyšlenou digitální strategií vystřelíte svůj byznys ke hvězdám. Sestavíme ji společně: zhodnotíme plány vaší firmy, nastavíme obchodní cíle a způsob jejich měření a vyhodnocování.

5 klíčových trendů pro váš úspěch

Trendy v digitální transformaci e-commerce a webů se stále vyvíjejí a rychle mění v reakci na nové technologie a zákaznické očekávání. Při každém projektu spojujeme vaše potřeby s těmi hlavními trendy, abychom co nejvíce vytěžili možnosti moderních technologií pro váš růst.

Těmi hlavními trendy, které stojí za digitální transformací jsou podle nás:
  1. Personalizace: Zákazníci očekávají více personalizovaných zážitků. Úspěšná jsou e-commerce řešení využívající analytická data a umělou inteligenci k zobrazení obsahu a produktů na míru každému zákazníkovi.
  2. Automatizace a umělá inteligence: Zákazníci vyžadují rychlou reakci na dotazy. Proto se technologie jako chatboti a strojové učení nabízí jako nejlepší pro zákaznickou podporu a personalizaci.
  3. Rychlost a výkon: Zákazníci očekávají rychlé načítání stránek a plynulý průběh nákupního procesu i v průběhu vánoc. Optimalizace výkonu webu a snižování zpoždění jsou klíčem k úspěchu spolu se správným fungování na mobilních zařízeních.
  4. Zabezpečení dat: Je kladen velký důraz na bezpečnost dat a ochranu osobních údajů v důsledku předpisů, jako je GDPR. Každé řešení proto musí odpovídat všem předpisům.
  5. Multikanálový prodej: Zákazníci mají různé preference a zvyklosti. Multikanálové řešení nabízí kombinaci online i offline kanálů oslovení nebo nakupování a tím posiluje zákaznickou zkušenost a oslovení širšího publika.

Jak pracujeme na projektech

Do každého projektu se snažíme vnést přidanou hodnotu našeho více než dvacetiletého know-how a zkušenosti s digitalizačními projekty s těmi nejlepšími brandy na lokální i mezinárodní úrovni. Použití globálně ověřených technologiích připravených pro růst jakéhokoliv projektu a typu zákazníka je zárukou pro dlouhodobou udržitelnost našich digitalizačních realizací.

Náš zkušený tým odborníků napříč všemi IT oblastmi, od informačních systémů, bezpečnosti, cloudu a dalších vám zaručuje, že získáte funkční řešení využívající nejmodernější technologie a procesy. Mluvit o tom mohou i naši spokojení zákazníci pro které, jsme propojili ERP s novým webovým řešením.
Sdílejte

NEVÁHEJTE, KONTAKTUJTE NÁS.

Máte zájem o další informace nebo o nabídku pro vaši konkrétní situaci?

Odesláním registračního formuláře prohlašuji, že jsem se seznámil s informacemi o zpracování osobních údajů v ARICOMA.