AC PIM
- Katalog produktů, filtry a atributy
- Importy, exporty a integrace externích databází
- Zdroj dat pro všechny kanály
- Externí přístupy pro dodavatele
- Hromadné operace
- Provoz v cloudu
Proč Product information management
Díky omichannel komunikaci přibývají požadavky na množství a varianty dat. Dnes už nestačí mít k produktu univerzální titulek, popisek a fotku. Je zapotřebí připravit varianty pro web, mobilní aplikaci, tisk, sociální sítě, online kampaně atd. V každém kanálu může mít stejná informace více variant, fotografie nebo video různé formáty a velikosti.
Nyní můžete spravovat data z jednoho místa, mít je strukturovaná a připravená poskytnout dalším systémům. Zbavíte se tak závislosti na ERP a jiných systémech, které nejsou určeny pro správu produktových informací.
Můžete do něj dát přístup dodavatelům, aby si data o svém portfoliu produktů spravovali sami. Ušetříte tak čas svých lidí, kteří tyto informace museli přepisovat z nepřehledných dokumentů. Můžete integrovat další externí databáze, automatizovat update informací a mít je stále aktuální.

Co vám přinese AC PIM
- Konec interní režie, hledání dokument po úložištích a e-mailových schránkách kolegů. Místo chaosu - jedno centrální místo a systémová práce.
- Nebudete muset ve firmě přepisovat informace o produktech z nejrůznějších klientských materiálů. Přenesete totiž administrativu na dodavatele, který bude vyplňovat potřebné informace z přiděleného přístupu.
- Absolutní kontrola nad kvalitou dat.
- Centralizace. Konec tříštění informací do více systémů, snížení závislosti na ERP a náročných customizací.

Implementace přesně pro vaše potřeby
Máte specifický požadavek na funkcionalitu? Chtěli byste AC PIM rozšířit tak, aby lépe plnil vaší potřebu? Není problém, umíme vám připravit implementaci na míru a systém upravit nebo rozšířit. Díky našemu vlastnímu vývojovému týmu nejsme nijak omezeni a rádi navrhneme řešení i pro vás.
Otázky a odpovědi
Product Information Management (PIM) je cloudová aplikace, která slouží k pořizování, správě a distribuci informací o vašich produktech. PIM umožní vaší organizaci efektivně spravovat informace o produktech, zajistit jejich aktuálnost a poskytovat je do dalších systémů jako ERP nebo E-commerce.
Používání Product Information Managementu přináší výhodu v podobě centralizace produktových informací na jednom místě. Všechny popisy, technické specifikace, parametry a multimédia můžete spravovat v jedné aplikaci a minimalizujete riziko nesprávných nebo zastaralých dat.
Základní rozdíl mezi PIM a CMS spočívá v jejich zaměření. Zatímco CMS se soustředí na správu a publikování obsahu na webových stránkách, PIM je zaměřen na správu a aktualizaci produktových informací. Navíc je PIM často integrován s CMS systémy, aby umožnil lepší správu produktových informací v rámci webových stránek a online obchodů.
PIM systém umožňuje centralizované a strukturované uložení všech relevantních informací o produktech, jako jsou popisy, atributy, obrázky, videa, certifikáty a další. Tím eliminuje potřebu ukládat a spravovat tyto informace ve více izolovaných systémech nebo souborech. Díky centralizaci je snazší udržovat konzistentní a aktuální informace o produktech. Strukturovaná a bezchybná data pak PIM poskytuje do dalších aplikací a kanálů jako jsou webové stránky, mobilní aplikace, tištěné katalogy apod.
Klíčové funkce PIM systémů zahrnují centralizované ukládání všech produktových informací, správu struktury produktových informací, atributů a zařazení produktů do kategorií a synchronizaci a distribuci dat do dalších aplikací a kanálů. Dále je možné využívat workflow pro snadnější spolupráci produktových manažerů a kontrolu kvality dat, která zajistí, že informace o produktech jsou přesné a aktuální.
Product Information Management (PIM) je užitečný pro různé typy organizací, zejména pro ty, které mají rozsáhlý sortiment produktů a potřebují spravovat a synchronizovat jejich informace napříč různými kanály prodeje. Jedná se typicky o E-commerce společnosti, výrobní a distribuční firmy nebo maloobchodní a velkoobchodní řetězce.