Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Kvůli zhoršení epidemické situace jsme nyní mimo kancelář. Pokud s námi budete potřebovat mluvit, zavolejte prosím na telefon 773 777 161 nebo mobilní čísla našich zaměstnanců. Děkujeme za pochopení.

Finanční správa ČR
Intranet

Finanční správa je sdružením několika státních úřadů dohlížejících na výběr a správu daní. Na chodu FS se podílí téměř 16 tisíc zaměstnanců. Pro Finanční správu jsme na platformě OpenText v roce 2015 vyvinuli interní webový portál, který mj. urychluje komunikaci mezi pobočkami úřadů. O servisní zásahy a implementaci nových funkcionalit se staráme dodnes.

Poskytnuté technologie a služby

  • Informační architektura
  • OpenText implementation
  • .NET vývoj
  • Front-end vývoj
  • Integrace DMS
  • UX and design
  • Dlouhodobý servis

Personalizované intranetové řešení

Kromě společného prostředí obsahuje intranet i vlastní digitální prostor jednotlivých poboček Finančního úřadu. Po přihlášení vidí uživatel dokumenty pro své pracoviště – k souborům jiných poboček nemá přístup. Administrátoři systému mohou také určité dokumenty zpřístupnit jen vybranému okruhu zaměstnanců. Ti si v rozhraní snadno nastaví pořadí sekcí nebo označí své „oblíbené“ soubory – např. formuláře, se kterými často pracují.

FS intranet grafika

Webová aplikace pro správu dokumentů

Intranet slouží také jako centralizované úložiště všech digitalizovaných dokumentů. Pojmenování souborů se řídí zažitými konvencemi – úředníkům s ním pomáhá intuitivní, vícekrokový průvodce. Odlišné verze téhož dokumentu i jeho přílohy jsou tak jasně označené. Pro snadné vyhledávání a filtrování souborů jsme do prostředí intranetu naprogramovali systém klíčových slov (štítků).

FS intranet správa dokumentů

Vzhled intranetu

Součástí projektu bylo i vytvoření grafické prezentace intranetu.

FS intranet grafika