Náš postup při realizaci
Dodržujeme pár jednoduchých kroků a pravidel, která nás bezpečně dovedou k vytvoření webového projektu přesně dle vašich představ.
Jak postupujeme při realizaci
Realizace robustního projektu se může zdát komplikovaná, přitom stačí mít jen dobrý plán. Není se čeho obávat, celým procesem vás provedeme s našimi certifikovanými odborníky a budeme k ruce i při následném rozvoji po spuštění.
Možných způsobů, jak přistoupit k realizaci, může být více. Jak postupujeme nejčastěji?
1. Analýza
Při zahájení realizace nového společného projektu se nejdříve potkáme. Této schůzce říkáme Vstupní analýza. Bude nás zajímat, jaká jsou vaše očekávání a jaké výsledky by mělo nové řešení přinést. Budeme se ptát na chování a potřeby vašich zákazníků. Vzniklé závěry si ještě podrobně ověříme oproti statistikám návštěvnosti (typicky Google nebo Sitecore Analytics).
2. Drátěný model
Když známe vše důležité, pouštíme se do návrhu vhodného řešení. Společně s UX designéry připravíme drátěný model (wireframe), který představuje kostru vašeho budoucího webového řešení. Na jeho základě následně grafici připraví design nového webu. Jakmile víme, jak bude nový webový projekt vypadat a jak se chovat, inženýři zvolí nejvhodnější postup vývojových prací, popíšou způsob integrace vašich systémů a také doporučí vhodnou technologii. Vše podrobně popíšeme v dokumentu, který nazýváme Cílový koncept.
3. Vývoj řešení
Následnou částí je samotný vývoj řešení. Každý developerský tým je sestavený na míru s ohledem na zkušenost, expertízu, certifikaci a také zkušenosti s podobnými projekty jiných klientů. Tým postupuje agilním či vodopádovým způsobem vývoje, vždy na základě aktuální situace a potřeb klienta. V průběhu vývoje dochází k postupnému uvolňování částí realizace a kontrole ze strany zákazníka.
4. Testování
Po dokončení vývoje webové řešení pečlivě testujeme – kontrolujeme zabezpečení, integrace či potenciální nesrovnalosti v obsahu nebo chování aplikace. Pokud je vše v pořádku, uvolňujeme řešení do produkčního prostředí. Několik prvních dní jsme v pohotovosti, abychom co nejrychleji odchytili případné komplikace, které nebyly odhaleny při testování před spuštěním.
5. Go live a poimplementační podpora
Spuštěním projektu spolupráce nekončí. Klientům nabízíme individuální poimplementační servis (SLA) pro adhoc úpravy i dlouhodobý rozvoj. Klienti mají k dispozici tiketovací systém 24/7, případně hot-line na naše odborníky, abychom co nejrychleji vyřešili veškeré požadavky. Zajímá vás, které projekty jsme vytvořili a které dlouhodobě spravujeme? Prostudujte naše případové studie.